Tigerunge..

Jag har en riktig tigerunge i magen hehe..
han ska verkligen va igång dygnet runt hehe sparkar o boxar o allt vad han nu gör .. dansar, kullerbytter ja en livlig liten filur <3

det är så roligt för ja kan komunicera med honom hehe så bankar man lite så bankar de tbx.. pratar man så reagerar han .. spelar man musik ja då börjar de röras runder för fullt hehe<3

idag blev de ännu mer julklappshandling i stan o hittade några riktigt sweeta saker asså :D
de blir toppen!

sen efter de har man varit med sara vi har varit ute på landet en sväng hehe o sen har vi varit ja lite överallt o snackat en massa o fikat :D

nu ikv blev de pannkakor med banan och chokladsås .. mums!!<3

ni människor som visar att ni bryr er om mig , mkt kärlek till er ni e för goa<3



Döm mig inte förrän du lärt känna mig...<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker du e sjukt cool, verkar stå verkligen för vad du tycker och att du bara vågar blogga om att du är 15 och gravid, sjukt härlig tjej, önskar nästan att du va min bästa vän!

va stolt över dig själv säger jag bara !

2010-12-19 @ 20:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar