Ryggen :(

Nu börjar magen väga!!
min rygg e megakass sen innan o nu blir de bara värre.. ryggen orkar nt hålla uppe magen ,
ser ut som ja fått den där bak när ja går hahah ..

bm säger att ja måste öva på att luta mig bakåt o inte svanka när ja går men det e riktigt svårt..

idag har ja legat hemma för jag har så ont så ja knappt kan andas.. så nu ska mamma få ge mig massage! hehe härligt :D

jag har börjat dricka riktigt mkt vatten :d *stolt* haha

ikv blev de omelett med tomat o kallrökt skinka osv..

sen till efterätt så blev det vaniljglass med värmda hallon, de kallas het kärlek ;) <3

nu sparkar lillen i magen så de e nog dax att lägga sig o lyssna på musik!

puss godnatt <3

FRÅGOR & SVAR:

Gick du ut med att du var gravid direkt eller du behöll de hemligt ett tag?:

jag fick veta att ja va gravid rätt sent eftersom att de var sommarlov, lite slarvigt av mig o nt hålla koll men va kan man göra i efterhand lixom ? så iaf när ja märkte de så berättade ja såklart för mamma o efter ett tag dom som bör veta om de....

men sen så lyckades en liten käft nt va stängd så den killen spred de o på två dagar visste hela ystad om de.. o sen bara en vecka senare skulle ja göra mitt ultraljud då ja fick se hjärtat o kände ja kan verkligen nt överge mitt barn och de va då ja tog mitt beslut..

ja gick ut med de på bloggen den dagen ja va på ultraljud eftersom de va så mkt skitsnack o folk visste nt sanningen .. så ja tänkte vad har ja att förlora? antingen e folk på en ännu mer, eller så nöjer dom sig över att höra sanningen från mig ..


Kommentarer
Postat av: själv ung mamma

Hej, läste nyss om dig i Lokaltidningen och vill bara säga att du gjort rätt som valt det som känns rätt för dig. Önskar dig och din son all lycka i framtiden! Världen är full av mammor i olika åldrar och vem har rätt att döma? Själv var jag 19 när vi bestämde oss för att bilda familj, informerade min mamma om beslutet innan för att slippa missförstånd. Men gissa om tanten på BVC tittade snett på mig den första tiden. Hon var övertygad om att jag inte kunde vara en bra mamma och gissa om det var gött att knäppa henne på näsan "haha"

Kram

2010-12-16 @ 11:49:01
Postat av: kornelia

Hej gumman! Du har fått en award av mig :D Kolla min blogg! Vi får ta fikan i nästa vecka? LOVE!

2010-12-16 @ 13:27:33
URL: http://korneliasvarld.blogspot.com/
Postat av: Nathalie

Tycker du är jätte modig Olivia, stå på dig låt ingen trycka ner dig! Superfin mage du har fått förresten! :)

2010-12-16 @ 18:00:57
Postat av: madde

vad sa din mamma när du berätta för henne? blev hon arg först eller? va rädd om dig

2010-12-16 @ 19:16:18
Postat av: Maria

Hej, har du koll på vad du ska äta så att du inte drar på dig någon otäck bakterie som skadar ditt barn? Kallrökt skinka fick en varningsklocka att ringa hos mig, kolla gärna upp det.

2010-12-17 @ 18:42:16
Postat av: Leif

Hej Olivia



Jeg er en gammel gubbe fra Danmark , som bor her i Skåne og jeg har læst om dig i Lokal tidningen.



Først af alt GRATIS - GRATIS det bliver en stor og dejlig oplevelse at få en lille ny person ind i livet , selvklart bliver det svært men det klarer du garenteret bra , ock du har jo snalle forældre som står bag om dig.

og så må du love mig at du inte fundere for mycke over vad andre tænker og siger .

Held og lykke fremover

Leif

2010-12-22 @ 13:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar