oh yeeh..

ååh sov helt underbar i natt med mina nya sängkläder o min underbara kudde hehe.. riktigt mysigt!!!

jag steg upp o duschade.. sen kom sara hit o vi såg tv osv..

sen har ja o mamma gjort ärenden hela dagen burit o förflyttat saker osv..

sen blev de middag

o nu ikv blev de eclips med familjen , mkt mkt bra!
kan nt slita sig.. oh okej ja erkänner man blir rätt charmad av gossarna ;) haha

nu ligger ja i sängen o längtar efter att får sova..

min mage gör lite ont spänner o så .. e livrädd att min navel ska spricka .. men vad ja än gör så e de försent .. de e försent o ta ut pircingen o sen vill ja verkligen nt det i heller... shiet måste beställa från usa .. men undrar hur lång tid det tar innan man får en gravidpircing..

........Någons svek går aldrig att glömma.....



gammal bild...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sätt i en ring sålänge medans du väntar på att den ska komma. Jag tog ett vanligt örhänge, ring då, den sista tiden.

2010-12-28 @ 23:02:08
Postat av: Helen

Måste bara få säga GRATTIS! Läste artikelen och att få vara gravid är något fint och vackert och alla borde få känna på det! Har tre barn själv och det är helt fantastiskt! Men när det blir jobbigt så tänker jag " det blir bättre!" Lycka till!

2010-12-29 @ 14:10:22
Postat av: Angelica

Läste artikeln när tidningen kom med posten.

Du gör rätt i att strunta i vad alla andra säger det är ditt liv och du bestämmer över det. Att du är ung spelar ingen roll om man kan ta hand om ett barn eller inte finns många vuxna som visar att de aldrig borde skaffat. Grattis till dig och din fam som verkar tro på dig.

2010-12-29 @ 15:53:54
Postat av: fanny

har de hänt något ? <33

2010-12-29 @ 16:26:09
URL: http://alltidffanny.blogg.se/
Postat av: alex

Well, det är inte försent att ta ut den eftersom det blir mer risk att den spricker om du har kvar den när din mage börjar blir lite mer större.

ju större mage ju större risk den åker.

2010-12-29 @ 19:18:47
Postat av: Victoria

Hej! :)

Vissa mammor som bloggar vill inte visa upp sina barn i bloggen för att det är på internet och sånt, kommer du lägga ut bilder på bebisen eller ej? Sen undrar jag också om du vet när han är beräknad att komma? (:

Lycka till med allt, kram <3

2010-12-29 @ 19:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar