Nere...på väg upp...

fick en fin text av min vän chille som e rappare!!
de värmer.. tack alla fina människor som stöttar mig !!

detta är svårt för mig o skriva, men jag ska försöka //
för jag vet du har de svårt nu, mycket du ska sköta //
har mycket att tänka på, och sen går saker kanske fel //
du får skit kasstat imot dig, sen uppstår problem, men ey //
lita på mig, för jag lovar och svär, //
kvittar vad som än hänt, jag lyssnar på dig, och jag finns här//
24 timmar om dynget, 7 dagar i veckan //
är jag tillgänglig för dig, så det är bara sms:a //
men om du vill gråta, får du gråta på min axel //
jag torkar din kind, och jag håller dig i handen //
för ingen männsiska ska få må så dåligt som du gör //
så jag ställer upp till 110 % och det svär jag på //
så ta dig samman olivia, för allting kommer fixa sig //
du ska bara hålla huvudet rakt, o vara stark i dig själv//
jag vet du klarar de, om du bara vill de //
för tillsammans om några dagar, står vi och jublar, vid mållinjen //



Kommentarer
Postat av: richi

läste nyss om dig i veckobladet...håll ditt huvud högt o bry dig ikke över trångsynta idioter vars existens enbart går ut på att smutskasta andra människor o vara elaka..fatta vilken stark morsa gossen kommer få...fyfaaan asså...(Ps. Försök kämpa igenom skola o studier me mormors hjälp^^)..livsviktigt för din familjs framtid..Heja Olivia...mvh..kille i skurup

2010-12-22 @ 21:02:40
Postat av: Sandra R

Hej

Jag såg artikeln om dig i tidningen idag. Vad tuff du är som visar upp dig och din situation. Önskar verkligen att du inte ska ta åt dig av elaka kommentarer. De kommer ofta från personer som inte kan tänka sig in i din sits, eller ens vill försöka göra det. De lever sina liv i sin värld och förstår inte att de förstör när de säger eller skriver elaka saker.

Du är verkligen en söt tjej och kommer att bli en fin mamma till din lille prins. Lycka till och glöm aldrig bort att det är du som bestämmer över ditt liv - oavsett vad andra tycker.

Kram, Sandra.

2010-12-22 @ 21:06:01
URL: http://aresmamma.blogspot.com
Postat av: Ami

Väldigt fin text han skrivit till dig :) Det gör mig väldigt glad att du har sådana vänner som stöttar dig till 100%. Jag tror verkligen att du kommer klara detta galant Olivia! Låt inte de negativa kommentarerna påverka dig, de flesta som låter käften glappa utan att ha nåt att säga är bara ointelligenta och många verkar vara väldigt fega också. Stå på dig och var precis den du är så kommer allt gå bra för dig och pojken! God jul! //Ami

2010-12-22 @ 22:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar