Lillejulafton!

full fart!!.. men de hör till äntligen känns de lite juligt faktiskt!! för första dagen haha

fan vilken bra dag ja haft o vad glad ja varit :D

blev väckt av gucci min lilla hund som slickade mig i huvudet sen la hon sig under täcker o sov vidare o bara latade sig , hon e för goo!!


varit med mormor nästan hela dagen .. vi har kört runt o handlat upp allt i alla affärer tro mig helt sjukt så många vagnar vi fylle med julklappar och annat smått o gott :D

vilket väder hela skåne e typ spärrat o man kan ju knappt ta sig ut haha sånt här väder har de aldrig varit förr vad ja vet :P

när vi handlat klart så åkte ja hem o lyssnade musik så de hördes i hela kvarteret!!

jag och mina småbröder slog in fina julklappar, vissa blev riktigt fina!!

sen spelade vi lite uno :D

vi bakade pepparkakshus som gick sönder haha (Y)

vi skulle kandera äpplen men de blir imorgon ist :D

familje mys med god middag!

vi körde JULKLAPPSLEKEN!!!!!

riktigt många julklappar som man kunde vinna o ja vann nästan allihopa :D iaf dom bästa hha dom andra vann bara skoj saker haha som ja slagit in fint så dom tävlade om dom sen tog ja de fina grejjorna ;) haha man e rätt smart!!!

men shiet som ja har skrattat idag asså!! riktigt glad faktiskt :D

kan berätta att ja e så tjock nu så min navel är borta.. haha

tack för alla fina kommentarer som ja fått av er läsare, de värmer o betyder mkt puss på er o hoppas ni får en fin jul :)

får se om ja bloggar lite imorgon ska försöka för er skull.. tror inte så många kommer ha tid att läsa ändå.. men får se hur de blir :D



julklapparna som vi slog in... där finns MÅNGA fler .... men några få på bilden..




pressentelken...



jag vann, noguat choklad saker.. after 8, en fin ljuslyckta, en sten där det står njut av livet, en film, ett tomteljus hehe..



sen vann ja två påsar med riktigt fina vaniljkarameller.. fast ja gav en påse till mina bröder!



nu sitter ja på rummet med mina stora julstjärna o tända ljus..



sitter o sjunger för lilla bebisen i magen o har tända ljus o klappar magen <3




Kommentarer
Postat av: Alexandra

Olivia, jag tycker att du är riktigt fantastisk som är med barn och klarar av det. Att du redan nu skall bli mamma och ta sådant ansvar får mig själv att känna mig som fem år, eller yngre.

Hoppas att allt kommer att gå bra och jag hoppas verkligen att jag får träffa den lilla bäbisen en vacker dag!

You are pretty awesome girl!

Pussisar Alexandra

2010-12-23 @ 23:14:59
URL: http://alexandrajacobs.webblogg.se/
Postat av: Josefin

Vill bara säga att du är väldigt stark och modig tjej!! Tror ej jag hade pallat o vara i dn sits!!

Du har min fulla respekt och det borde finnas fler som du..



God Jul på dig och pojken :)´

Mvh

Josefin

2010-12-24 @ 00:02:52
Postat av: Anonym

lägg in fler bilder på magen....

2010-12-24 @ 07:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar