Kyrkan..

hahaha klumpig som ja e så har ja lyckats göra en sak :P

hade så jävla mkt tankar i huvudet i morse så ja tänkte nt så mkt utan gick rakt ut i gatan när de kom bilar.. o ja menar de va hals som en isbana ... o ja vaknar nt upp förrän bilen tutar o ja lyckas ramla mitt i gatan hahahahahahahha!!!
riktigt ont i knät faktiskt ;) menmen

ja har sett 3 st lucia tåg idag , först i morse på tv o sen i skolan o sen va ja o therese i kyrkan ikv, hoppas gud uppskattade att ja kom med min lille bebis i magen :D

o mina hormoner sprudlar så som sagt e ja väldigt känslig.. haha bölade i skolan idag när ja hörde pianot spela på luciatåget.. så ja känslig kan man lugnt säga att ja e ..

efter skolan så gick ja, li , tove o madde en runda på stan.. sen gick ja o madde vidare o tog en fika :D
mysigt <3

min mage växer för fullt o snart har ja ingen navel kvar haha :P

har verkligen haft ont i några dagar nu .. min rygg verkar och jag har ont i magen , lillen du får inte komma ut änn vettu...
hoppas ja slipper foglossning...


Kommentarer
Postat av: madde

tack för dagen,riktigt mysigt <3

2010-12-14 @ 10:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar