Känn dig hatad!

bestämmde mig för o nt skriva på bloggen över detta igen ...
men kan nt hålla mig ..
ska ja jävligt snll för ja e juh duktig o ska bli mamma o allt!
men måste få de sagt !

jag HATAR nyår har aldrig gillat de.. har nt haft ett enda lyckat nyår sen ja föddes.. så df hatar ja denna dagen ... plus ja gillar nt att se alla supa ner sig o bete sig som dom gör.. tycker man kan kontrolera sig.. men de e upp till andra hur dom vill göra juh .. men ja får ånges för folk som beter sig illa... vet nt vf? godhjärtad antagligen hehe..

det blir ett nyktert nyår för mig!

sen e de en person som lyckats nå toppen på min hatlista!
hur kan man va ett sånt svin o bete sig så?
skam o blä för såna människor..
att man kan leva med sig själv när man e så fattar ja nt :s ja hade haft såna skuldkänslor!

nog med de.. nu e de nytt år.. nu ska ja iväg på fester o glömma detta svin!!

puss på rumpan!


Kommentarer
Postat av: Mickaela

Hej, är du sur på mig eller något ? för du svarar ju inte på facebook, :S..

2011-01-02 @ 15:16:21
URL: http://mickaelaahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar