julavslutning..

idag slutade ja skolan..
hade på mig en svart klänning , kände mig faktiskt riktigt fin trots min stora mage hehe.

morgonen började med att klassen fick sitta o fika kanelbulle o jordgubbsmer sen fick vi julskum och toffifee..

sen gick vi på julkonsert i aulan .. där ja igenligen skulle sjungit men blev nt så.. va riktigt sugen på att bara gå upp o scen o börja sjunga haha!! de e en härlig känsla!!
de bevisar lite också på att ja faktiskt fick MVG i musik ;) fick betygen idag..!!

sen va de gröt i skolan o sen va de frågesport.. o vår klass vann för 3 året i rad :D

nu när ja kom hem så har ja o mamma kört fram o tbx ca tusen gg för vi flyttar ut ur lägenheten..
sjukt kallt.. o sjukt jobbigt att bära!!

just det ! jag är med i tindingen idag så läs gärna lokaltidningen som ni fått i brevlådan .. ja e med på första sidan o sen inne i tindingen med..


Kommentarer
Postat av: ingela

hejsan. jag heter ingela o är52år. när jag var 15 ,blev jag gravid.mina föräldrar blev förbanade, de skaffa mig lägenhet o skämdes som bara den. på den tiden var det skam. men jag vill bara säga dig ,bra föräldrar du har som ställer upp. kassa skitstövlar som snakar skit om deg. håll du huvodet högt, det fixar sig allt efter som tiden går. de klarar du. om.. du vill snacka så får du gärna höra av dig på min mejl. så får du gärna mitt telenr. jag vet hur det är när alla vänder en ryggan,snackar skitt o inte bryr sig. idag är min dotter 37. så om vi inte hörs .lycka till.

2010-12-22 @ 16:58:33
Postat av: Evelina

Hej hopp! Läste om dig idag. Har läst en massa i olika bloggar som diskuterar en 15 åring som är gravid i Ystad. Förstod nu att tjejen är du. Blir så arg när jag läser alla dumma kommentarer som folk kläker ur sig. Hur kan en tjejer/kvinnor skriva så om andra tjejer/kvinnor. Har en liten 1 åring och en till på väg och barn är något av det underbaraste man kan få. Och det spelar ingen roll vilken ålder man infinner sig i, allt handlar om ENGAGEMANG. Du verkar klok och du kommer fixa det galant för du har viljan =) Så massa lyckönskningar till dig =)

2010-12-22 @ 19:32:17
URL: http://saturnme.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hej hopp! Hittade hit via lokaltidningen ;) Intressant och berörande situation, hoppas du njuter av de bra stunderna och att du ser framåt med huvudet högt. Sikta mot stjärnorna, hamna i trädtopparna ^^)



Ha en mycket god jul!

Jennifer (Skurups-bo)

2010-12-22 @ 20:27:26
URL: http://heyholetsgoto.blogg.se/
Postat av: kornelia

så fin du va på bilden snäckan! ring eller skicka sms om de är något. kram

2010-12-22 @ 21:00:38
URL: http://www.korneliasvarld.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar