julafton!

nu tänkte ja skriva om min julafton o försöka berätta väldigt kort om dagen med hjälp av bilder!!

ni får även se mina julklappar..

de kommer såklart bli så mkt saker ja får senare så ja e nöjd med mina julklappar!!

dagen började med julfrukost.. sen gjorde vi kanderade äpplen och pepparkakshus!!



sen blev de mys med familjen o började fixa oss inför kvällen .. mkt chokladpraliner blev det..



sen blev det kalle anka kl 3 för de e faktiskt en tradition ;) det sågs hemma hos min gammelfarmor o farfar.. med mormor o morfar o mamma o jag o så :)



julstrumpor.. hihi svart klänning med palljetter längst upp..




julmat.. mums :D... haha detta e väääldigt lite av all mat vi hade xD


 

pressentleken :D haha o ja e som vanligt grym på den ;)



sist blev de gröt.. men ja äter äkta dansk ris á la malta :D
o hemmagjort saftsås!! riktigt gott!!






Nu ska ni då få se mina JULKLAPPAR!!


ett gravititetssmycke som man har på sig från vecka 20, det är en jordglob och inne i den så är det en bjällra för att de ljudet lugnar bebisen o gör så att den känner igen ljudet varje dag , man har halsbandet rätt längt ner på magen!



2 st fina bebiströjor.. mkr mindre än dom ser ut på bilden hehe en skjotra o en tröja :)




till lilla killen <3



en mysig fin tröja till mig själv , mkt fin på!!



pojkens adidas dress hehe riktigt sött!!



riktigt riktigt gullig body!!



born 2011



james blunt skiva!


spel till fest osv.. en massa frågor osv :D


 

värmekudde, riktigt skönt!!



musik o värme nackmassage sak..



super bra mascara!!!
 

skämt pressent!! damvippa o smörknivar o tårtslev hahah

 

silverljus

 

massa pengar.. o pressentkort.. o trisslott som ja faktiskt vann 100 kr på :d hehe

 



JIPPI!!
en gravititets fotografering hos en riktigt bra fotograf!!
där ja kommer få ett album med dom bästa bilderna osv :D kuligt o mkt mkt fint!!



 

ett jävligt snygg mobilfodral!!!! med desig :D

 

 här e mönstret.. blev riktigt nöjd med detta.. nt helt vanligt tråkigt enkel färget :D
love it!

 

ja det var nog alla mina julklappar än så länge hehe :D tackar tackar <3

 

när jag åkt från de ena stället på kvällen så åkte ja till nästa o firade där med resten av släkten :)

natti natti tomten ses nästa år o då har ja en liten pojke som ja tror kommer va underbar men väldigt busig hehe <3


Kommentarer
Postat av: paanik

hur märkte du att du var gravid? Eller när började du känna att du var gravid och vad kände du då?



2010-12-27 @ 22:42:23
Postat av: .

2011-01-01 @ 19:57:52
Postat av: **

ska du bli fotad när du fått barnet?

lägger du in bilderna på bloggen sen?

2011-01-01 @ 19:58:53
Postat av: **

ska du bli fotad när du fått barnet?

lägger du in bilderna på bloggen sen?

2011-01-01 @ 19:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar