IKEA

jag o mamma tog en runda till ikea för o kolla saker :D de e alltid kuligt o lite småmysigt o gå där..

när vi körde till malmö så råkade vi köra o krocka, fy fan vad rädd ja blev.. de va helt livsfarligt på vägarna .. ruggigt halt!! men de gick bra iaf!!

har sjukt ont i min rygg o hela ena sidan av kroppen ... svårt o andas får nått sitter helt fel o låst i min rygg :(

på kvällen skulle familjen basta o se film o äta middag .. MEN... hela familjen o några i min släkt fick kräksjukan .. men ja har klarat mig YES!!

så de blev att ligga o mysa med min vovve... framför brasan..

naveln finns nt mer :P haha ser galet ut :D







Kommentarer
Postat av: alex

det är inte bra att ha navelpiercing när man är gravid..

navlen kan spricka

2010-12-27 @ 22:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar