fredagsmys!

Skulle ha myskväll med madde.. men de blev nt för ja mår nt så bra :(

fastnade med bilen ja o mamma så där fick ja stå o försöka putta kändes som ja skulle börja föda hahahah

ikv blir de tacokväll o se film som ja hyrt!!

köpt babyolja idag :D så nu blir de att olja in sig ;)

du e ett stort jävla svin, du kan glömma mig o du kommer aldrig vinna mig de e en sak som e säkert!!

har verkligen fått underbara vänner nu.. som e äkta!!

o ni betyder mkt fr mig .. o att ni kommer till mig när ni behöver prata de ger mig mkt förtroende<3

ikv kommer de bilder på magen så kolla in en sväng då :)


Kommentarer
Postat av: ...:)

Stå på dig olivia!

2010-12-17 @ 21:49:24
Postat av: Anonym

gud vad du är vacker! :)

2010-12-18 @ 12:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar