För HE&%#?E!!!!

Nu gick bomben lös!
asså vafan e de med vissa folk?!
nån börjar med att kommentera att de nt e så bra att dricka när man e gravid? tror ni ja e dum i huvudet? ja dricker nt EN enda dropee!!! ja e sjukt noggran med allt man få göra o nt göra o har bra koll på det!!
så var ni får för er att ja druckit de fattar ja nt ett skit av?
ja skrev fan de blev för mkt under helgen .. men ja menade fan nt o dricka (kanske bara för sånt finns i era små ärthjärnor eller?) ja menade med känslor .. fan inte o dricka , måste ni alltid ha nått o klaga på eller?

o tex ja la ut en bild igår.. ja då MÅSTE tvunget nån Jäv#& kommentera att den bilden nt alls e gammal för ja har lika lång utväxt o man ser ja har min iphone ... eeeeeeeee....... asså den e över ett och ett halft år gammal , tagen i vårt hus med min ROSA MOBIL som ja nt haft på länge nu ... o utväxten amen komigen har man nt utväxt mer än en gång i sitt liv eller vad? plus ja färgade håret för ett tag sen så har nt allt utväxt nu...


o sen till vissa brudar som klagar över att ja snor andras killar? asså väx upp.. ja snackar fan nt med några kilar mer än mina killkompisar.. o de har ja fan rätt till o göra.. o ni e riktigt patetiska som skriver en massa namn som nt har med sakerna o göra .. o killar ja nt har nån kontakt med o bryr mig nt ett skit om dom grabbarna .. så ja bara skrattar åt att ni MÅSTE ha nått att klaga på o komma med o leka duktiga.. för ni vet nt ett skit så kolla fakta först innan ni skämmer ut er!!
o ett plus i kanten så e de ju nt mitt problem om nån kille tycker om mig ist för dig? eller hur .. de e ju nt precis så att ja har all tid i världen att gå runt o ragga på tusen killar? har nog rätt mkt annat att tänka på nt sant?


så nu e ja nöjd, ursäkta ni fick se min dåliga sida men ja orkar faktiskt nt med små patetiska okunniga "folk" om man kan säga så ens...

puss på alla er som har vett i skallen <3


Kommentarer
Postat av: kornelia

världen är full utav avundsjuka människor. Bry dig inte, skit i dem så tröttnar de. Bamsekram från Nea!

2010-12-07 @ 11:25:06
URL: http://korneliasvarld.blogspot.com/
Postat av: Denise

Stå på dig snäckan! Skit i alla idioter som inte har annat att göra än att lägga sig i andras liv!

2010-12-07 @ 11:43:14
URL: http://denssan.blogg.se/
Postat av: ericzzonn

Hejsan! Helt otroligt! jag satt här och googlade på helgjobb och av ngn konstig anledning så fick jag upp din blogg. Jag vet u inget om hur du har blivit gravid eller så, Men jag önskar dig verkligen all lycka i fortsättningen! Du tycker nog säkert att jag är helt störd som sitter och kommenterar såhär. Men ärligheten själv så älskar jag barn! Jag tror att om du nu har blivit gravid så är det av en anledning, Jag tror det är meningen!

Ärligt sagt så tror jag på ödet. Och då är nog det här ditt öde! Varför ska man se det negativt att man har blivit gravid? Barn och graviditet är något fint! Vill man få barn nu så vafan är allas problem? Blir så sjukt irriterad på allas uppkäftiga kommentarer!!

Det är väl din ensak!

Varför ska dom lägga sig i ditt liv?

Iaf, Jag önskar dig alla lycka!!

Jag känner en tjej som bara var några år äldre än dig, Hon gick på gymnasiet då hon vart gravid. Och hon vart gravid med en man som var väldigt mycket äldre!

Och hon var lycklig då!

Hennes man och hon lever inte tillsammans nu, Men hennes barn är det bästa som finns! Hon älskar det över allt annat!

Så vad säger att inte du kommer lyckas? Man kan bli en bra mamma ändå!



hoppas det går bra för dig!! // en som förstår!

2010-12-07 @ 13:27:46
URL: http://ericzzonn.blogg.se/
Postat av: Anonym

be strong!

2010-12-07 @ 14:25:07
Postat av: Anonym

Du kommer bli en underbar mamma!!

2010-12-07 @ 15:59:09
Postat av: Patricia

Folk har inte med att göra vem du träffar eller vad du gör. Även om du är gravid så ska du ändå kunna roa dig och inte bara sitta hemma. Folk är avundsjuka på dig Olivia för att du klarar detta så bra. Därför försöker dom trampa ner på dig. Sen dom som kommenterar anonymt och inte vågar stå för vad dom skriver bevisar ju hur mogna dom är! Kämpa på!

2010-12-07 @ 18:33:48
Postat av: Emma

Alltså jag tycker inte ens att du ska lägga ner energi på att bry dej om vad alla säger! det är rätt svårt att göra det i fitt ystad där alla ska berätta skvaller och annat skit, denna Linnea är bara helt korkad, hon är helt klart avundsjuk på dej om hon ens går in på din blogg. Jag håller med ericzzonn, jag tror också på ödet, och detta var väl ditt öde, så alla andra fjortisar som inte har vätt i huvudet och bara super varje helg och knullar runt med alla så det blir incest i hela fucking ystad, håll bara käften med er annars ska jag fan söka upp er personligen och göra era liv till helvete, sköt ert eget och låt de andra vara. blir så förbannad. fan va förbannad jag blir. Jävla nyfikna och avundsjuka människor! jag vet fan inte nu om allt är rätt stavat så arg JAG ÄR!!!!!!!!

2010-12-07 @ 20:38:54
Postat av: Bex

Asså det finns folk som är förjävliga! Men skit i dem! Du gör inget fel! Så länge du vet att du gör rätt så är det bra. Folk ska inte lägga sig in i va du gör. Om du nu hade gjort något (vilket du inte har men iaf) Så hade det varit din ensak och inte andras!! Du är jätteduktig :) !!

2010-12-08 @ 20:22:52
URL: http://www.r-beckys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar