Betydelsefullt!

kan börja med att säga att ja vet nt hur ja ska visa hur tacksam ja e för vissa människor..
även er som ja nt känner..
men de värmer riktigt mkt o ja blir superglad när ja får kommentarer och mail o allt vad ja får om att ni finns osv.. tur det finns fina människor!! <3
killar som tjejer.. alla åldrar.. de värmer riktigt mkt <3
så mkt kärlek till er som har hjärtan av guld<3

i natt vaknade ja jättemånga gg av att hela benet och ena sidan av kroppen krampade, så ja skrek på mamma för de e helt sjukt så ont de gör.. allt bara stelnar som på en död människa..
de va precis så de hände i samma ben när dom trodde ja hade fått en propp...

när ja vaknade så gjorde ja frukost o la mig i ett varmt bad..

nu blir de snart stan med mamma o handla julklappar o sen ska ja handla
babyolja som ja ska smörja magen o brösten o sånt med :) haha vill gärna slippa bristningar senare så vi testar o hoppas på de bästa :)

tuttarna börja väga o bli mer o mer melonliknande haha!!

ikv blir de mys, berättar mer ikv med vem o vad som händer <3

o sen ska ja bara säga en sak.. kyss mitt feta arsle... eller nä just det de e för fint för dig ;)

ikv blir de nog nya bilder på magen :D




Kommentarer
Postat av: Emilia

Du kommer klara detta hur fint som helst.. den lillegossen kommer bli glad att ha en sån underbar människa som dig till mamma:) Du är duktig olivia:)<3

2010-12-17 @ 12:08:10
Postat av: Anonym

Jag smörjde magen med kroppssmör från bodyshop, inte vet jag om det berodde på det men jag fick i alla fall inga bristningar alls.

2010-12-17 @ 14:25:02
Postat av: Anonym

det är alltid lika kul att se bilderna på din bebis mage :) så gulligt! men det skulle vara kul att se någon när du här kläder över magen, bara för att se hur det ser ut :) kram!

2010-12-17 @ 16:36:47
Postat av: Felicia

älskar den bilden med foten! Är skit coolt:D<3

2010-12-17 @ 16:54:51
URL: http://www.feliciafritz.bloggplatsen.se
Postat av: helena

om du får bristningar eller inte beror ganska mycket på dina egna hormoner också, vissa får och andra inte... tror inte det hjälper med olja och sånt, fick inga själv och då smörjde jag inte min magen sen har jag vänner som fått mycket bristningar som smörjde sig varje dag med mycket olja..

2010-12-17 @ 22:11:57
Postat av: tracy

vad sött fot

2010-12-23 @ 07:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar