berörd!

efter skolan har det verkligen varit en hemsk dag .. två pers ja o mamma har fått slita som svin med o tömma lägenheten .. inte en enda som kunnat hjälpa till..  körning fram o tbx osv.. snacka om att ja har ont efter det!!

sen blev man överkänslig o grät i över en timme.. men de e ganska skönt efteråt ..men de finns mkt mer kvar men dom tänker ja nt släppa ut! allt e mkt o om man tänker tbx så blir allt bara värre o värre mer o mer tankar kommer i huvudet..

tur att man då har så fina vänner o folk som stöttar!

idag i skolan fick ja julklapp av mikaela!! tack så himla mkt blev riktigt rörd riktigt gulliga saker o bebisen tackar också för han kickar i magen hehe <3 så fin du e vännen <3

tack till alla som skrivigt till mig som sett mig i lokaltidningen idag! tack för ert stöd , det behövs verkligen.. kram på er!!












Kommentarer
Postat av: llinnppersson

Har läst om dej i tidningen och har faktist gjort ett litet inlägg om dej på min blogg kolla gärna ;)



www.llinnppersson.blogg.se

2010-12-22 @ 22:19:07
URL: http://llinnppersson.blogg.se/
Postat av: llinnppersson

Har läst om dej i tidningen och har faktist gjort ett litet inlägg om dej på min blogg kolla gärna ;)



www.llinnppersson.blogg.se

2010-12-22 @ 22:19:09
URL: http://llinnppersson.blogg.se/
Postat av: llinnppersson

Har läst om dej i tidningen och har faktist gjort ett litet inlägg om dej på min blogg kolla gärna ;)



www.llinnppersson.blogg.se

2010-12-22 @ 22:19:09
URL: http://llinnppersson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Grattis! Jag ska också ha i april :) Jag läste om dig i tidningen.. Du ska inte lyssna på va folk säger om dig, det finns alltid folk som lägger sig i & speciellt styra & ställa.. Du gör va du känner & skiter i va folk säger för du mår bara dåligt av det annars.. Jag kommer definitivt följa din blogg ;) Ha det super & hoppas att allt går bra.. / Jenny

2010-12-22 @ 22:27:17
Postat av: Emil

Jag tror du kommer reda av en unge...alla människor har föräldraskapet inbäddat i generna...Å vill du fortfarande ha en vettig kille kan ja ställa upp:P

2010-12-23 @ 00:33:30
Postat av: Fanny

Olivia jag läste det och du har helt rätt

sen jag blir förvåna hur kan man kränka dig när du behöver så mycket kärlek och folk som är snälla de fattar jag bara inte du som är så söt och snäll

om de är något så kan jag prata med dig eller så

finns<3

2010-12-23 @ 08:55:49
URL: http://[email protected]
Postat av: Möje

Hej Olivia,

jag läste om dig i lokaldelen och blir förvånad över hur folk har betett sig mot dig men du visar med stor tydlighet vem som är mest mogen oavsett ålder. Hur man blir som förälder har inte med ålderna att göra utan mognaden. Hoppas att du mår bra för övrigt och njuter av din graviditet. Skönt att du har stöd hemifrån det är viktigt. Önskar dig och din bebis allt gott.



Kramar

2010-12-23 @ 09:30:04
Postat av: Titti

Hej Olivia! Har oxå sett dig i lokaltidningen och jag vill oxå säga till dig att inte lyssna på folks kommentarer. Det gör ont när jag hör att du får så många hemska kommentarer m.m. Det du behöver är stöd och kärlek! Jag är en 23 årig småbarnsmamma till en liten 3 årig tjej och när jag blev gravid vände sig en kompis emot mig och ansåg att jag inte skulle fixa det m.m. Detta gjorde väldigt ont, men jag tror det har stärkt mig. Min dotter och sambo är mina allt och det finns inget finare än ett barn. Man ger upp mycket men det är värt det! Du har den inställningen jag hade när jag var gravid med min dotter och jag vet att du kommer bli en toppen mamma. Åldern man har spelar enligt mitt tycke ingen roll utan det är hur mogen man är och att du står upp för dig själv är ett tecken på att du kommer fixa detta. Tro på dig själv och välj dina kompisar väl. Framtiden blir vad man gör den till och det är inget problem att studera när man har barn. Jag önskar dig och din bebis allt gott och behöver du prata med någon så hör av dig!



Kramar Titti

2010-12-23 @ 09:46:54
Postat av: Jesus

Såg detta i lokaltidningen men vetat om det på grund av ryktena man hört, så jag ville delvis se och för mig själv kolla att vissa av ryktena inte stämmer som de självfallet inte gör. Ur min synpunkt är barnet tidigt, men om du känner du kommer klara av att bli mamma och om du har viljan så ser jag inga problem go for it! Men du kan vara säker på att du har en ny läsare, sådeså :)!

2010-12-23 @ 10:09:06
Postat av: Anonym

såg också dig i tidningen blir så trött på follk som måste lägga sig i andras beslut ja menar att detta är ju ditt beslut ingens annans. jag har bott i ystad ett tag men inte född där och jag tycker det känns många gånger som alla stirrar på än varför vet ja inte. Tyvärr är det nog lätt att snacket går i med att det är en liten stad hade du bott i en större stad är ja nästan säker på att ingen brytt sig.men kämpa på som sagt ja vet lite hur det är när folk pratar om än men de var mer för att ja var från halmstad. Någon sa till mig att jag var tvungen att döpas om i maria kyrkan för att bli en riktig ystad bo så ja vet lite hur det känns men då på ett annat sätt naturligtvis

2010-12-23 @ 10:24:32
URL: http://smilinggirl.blogg.se/
Postat av: kaffehörnan

Grattis till dig

Synd att dom personer du sa de till, kunde hålla tyst ett tag. Tråkigt, de är ju något helt nytt för dig. Ha de bra och trevlig jul

2010-12-23 @ 12:05:37
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Lizzie

Fick min son när jag var 19 år gammal.

Redan då fick jag som du höra både det ena och det och min sons pappa ville inte veta av han för fem öre.

Så där stod man 19 år gammal och ensamstående på direkten.Min mamma var väl lagom stötande medan min pappa ansåg att jag kunde ta och flytta ut på direkten.

Bodde hemma till jag var 21 år och då tog jag lillgrabben och flyttade,ensam är stark säger jag.

2006 träffade jag min sötnos till sambo som kom ifrån Sjöbo och idag bor vi ihop nere i Äsperöd har en gemensam dotter och ett tredje barn på väg,tredje för mej andra för han ^^.

Lyssna inte på vad folk säger Olivia, jag vet helt ärligt själv hur det är.Har fått genomgå samma jäkla skit som du gör just nu.

Att vara mamma har ingen ålder <3.

Stå på dej.

Min son han är 7 år idag,själv är man 26 år.

Och tro mej jag ångrar inte en sekund av att jag behöll han.Han är det bästa i mitt liv ^^.

Han och hans lillasyster och lillgrabben i magen är mitt allt <3.

Har själv BF den 22/5 2011 förresten.

Stor kram på dej <3<3

2010-12-23 @ 17:36:24
URL: http://chibi84.blogg.se/
Postat av: Andrea! <3

du kommer bli en jättebra mamma!

2010-12-23 @ 18:14:26
Postat av: Angie

Du kommer bli en jätte bra mamma och som mamma ska man aldrig tänka på vad andra tycker och tänker om en.

Det är bara du och din lille pojke som gäller i framtiden. Jag lovar att du kommer älska han över allt annat och din värld kommer ändrats totalt. Han blir ditt allt.Du kommer klara allt bra. Kram

2010-12-23 @ 19:32:58
Postat av: Mickaela

Varsågod gumman :) förlåt att jag bara tänkte på att stryka över priset på en av sakerna haha var lite snabb där :P! <3

2010-12-25 @ 23:26:29
Postat av: Anita

Hej Olivia

Tänk vad människor kan vara elaka, ung som gammal, jag vet, har blivit utsatt för mycket skit av äldre människor här i stan, lilla Ystad är fullt av folk som pratar skit, men gå rak i ryggen du klarar detta och jag hoppas verkligen att allt går bra för dig, och lycka till med din lilla son du väntar, jag vet att allt kommer att gå bra, var rädd om dig

Många Kramar, Anita B

2010-12-26 @ 09:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar