1 december<3

Tänk vad tiden går..
det e redan december.. de e nu man börjar räkna ner dagarna fram till julafton .. fast inget e som innan.. de gör faktiskt väldigt ont.. ja e en människa.. har också känslor.. julen är inte som den brukar vara .. allt förändras.. snön har vi .. men ingen gran o inget pynt eller julstämmning.. nu tar man steget o ska växa upp.. kan nt leva som innan..

BH:n passar nt brösten mer o byxorna passar nt midjan..

spelat gitarr o sjungit idag för lilla bebisen.. <3

ush asså har riktigt jobbiga tankar o funderingar o känslor i mig..
vet varken in eller ut...


FRÅGOR O SVAR!!

Är det jobbigt att sova med magen?:

haha nä inte än, klart man kan inte sova hut som helst.. men på sidan går de fint! men mage kan man inte ligga  på o sen ryggen e jobbigt ibland för då blir man lite snurrig o han trycker på magen ..

Kliar det på magen när den växer?:

haha nä inte vad ja har märkt än iaf.. har faktiskt nt hört att de ska klia :P?

Har du bestämmt namn till pojken?:

nä det har ja inte.. jag är väldigt kräsen med namn , gillar ovanliga namn som nästan ingen ska heta :)


Kommentarer
Postat av: Sally

Gillar oxå ovanliga namn, därför blev det Hemi Shelby Jonas. :-)

2010-12-01 @ 21:08:24
Postat av: :)

milo, jag tycker att det är ett sött namn på en pojke.

2010-12-01 @ 21:13:35
Postat av: Anonym

milo, jag tycker att det är ett sött namn på en pojke.

2010-12-01 @ 21:15:01
Postat av: Anonym

Asså jag tycker faktiskt att du är jätte stark! Jag känner inte dig, men jag tycker det är en bra sak du gör. Du borde vara stolt över dig själv och inte låta andra påverka dig, det är inte lönt att slösa tid på dem. Du kommer klara detta jätte bra, och du har vänner och familj som stöttar dig igenom det. Tycker verkligen det är jätte häftigt att du gör detta, du är stark! Kämpa vidare, kram :)

2010-12-01 @ 21:41:55
Postat av: Josefin

Om du är öppen för namnförslag så jag jag ett, Nixon Nevelin? .P

2010-12-02 @ 20:36:46
Postat av: Carro

Dio Nevelin :)?

2010-12-03 @ 17:33:35
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Postat av: Anonym

tråkigt att du inte uppdaterar :/

kolla micahs.se, hon vet hur man uppdaterar :p

2010-12-04 @ 20:44:25
Postat av: karro

vad för namn har du tänkt på?

2010-12-06 @ 17:44:15
Postat av: Anonym

Hej :) när min lillebror föddes så sa dem till och med dagen innan att han var en flicka, men sen kom han ut och va en kille:p så va inte 100% säker på att könet stämmer förren den lille e ute :) Kanske blir en överrskning :p

2010-12-13 @ 18:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

Blogg

Kommentar